First story - Reisverslag uit Manly, Australië van Evi Creemers - WaarBenJij.nu First story - Reisverslag uit Manly, Australië van Evi Creemers - WaarBenJij.nu

First story

Blijf op de hoogte en volg Evi

25 Oktober 2015 | Australië, Manly

G'day!

Hier dan eindelijk mijn eerste reisverslag. Op 20 oktober vertrok ik vanaf Schiphol via Bangkok en Taiwan naar Sydney. Het afscheid van papa, mama en Ramon was echt vreselijk en dubbel. Pas in het vliegtuig kwam het besef dat ik wegging pas echt. De reis viel me reuze mee! Je wist van te voren dat het lang ging duren, dus ik was voorbereid. Op donderdag 22 oktober kwam ik eindelijk aan in Sydney. We werden met een shuttlebusje naar ons hostel het Sydney beachhouse gebracht. De eerste 2 dagen voelde ik me echt niet goed. Een jetlag van hier tot Tokio, een bult informatie, en een hele andere omgeving. Inmiddels is dt heeel anders, want wat is het hier geweldig!! Gisteren (24 oktober) zijn we naar de blue mountains en het wildlife park geweest. Echt ongelofelijk mooi en indrukwekkend! Vandaag hebben we een lange wandeling langs een cliff van de zee gelopen. Heeel mooi! We hebben zelfs walvissen gespot. De mensen hier zijn zó beleefd en geïnteresseerd. Iedereen is super relaxed en het weer is goed. Dinsdag vlieg ik met een paar meiden naar Cairns en dan begint m'n reis echt. Via de oostkust helemaal naar onder naar Melbourne. Heb er heel veel zin in!

X
Evi

  • 25 Oktober 2015 - 07:49

    Hilde:

    Wat fijn om te horen dat de reis goed is verlopen, en dat je al zoveel mooie dingen hebt gezien. De foto's die gezien heb zien er ook gezellig uit. Heel veel plezier daar en geniet er met volle teugen van, wij zullen met veel plezier je berichtjes blij en volgen, dus blijven schrijven he

  • 25 Oktober 2015 - 08:39

    Ger Creemers:

    Mooi eerste verslag Evi. Maak aub veel foto's en films. Ik ben nog steed hartstikke jaloers op jou mooie avontuur. Blijf genieten! Groet Ger

  • 25 Oktober 2015 - 09:44

    Carola:

    Wat mooi om te lezen dat je al zoveel mee hebt gemaakt! Geniet van ieder moment!!
    Dikke knuffel van ons x

  • 25 Oktober 2015 - 14:15

    Leny:

    Hi Evi,wat is het toch ongelooflijk knap van jou om deze reis te maken, wij hopen dat het heel leerzaam en vooral leuk zal zijn voor jou.
    Ik vindt het fijn om jou verslagen te lezen en vooral de mooie foto's.
    Het is daar mooi zo te zien.
    Vandaag is het weer hier ook goed, lekker zonnetje en geen wind.

    Groetjes Leny en ook van Leo

  • 25 Oktober 2015 - 14:44

    Judith:

    Ha Evi!

    Wat fijn dat je gevoel van missen en wennen maar een paar dagen geduurd heeft. En dat t nu al zo ontzettend gaaf is!!
    Wat herkenbaar is jou gevoel in t vliegtuig!! Ohh...weet t nog heeel goed.. In t vliegtuig, alleen, met mn eigen muziek op, kwam er ineens het besef dat ik mijn vriendje en overige familie wel heeeel lang moest missen kneiterhard binnen.
    En dat het ineens allemaal echt gaat gebeuren. Alle maanden van voorbereiding en overlopen in je hoofd of je echt niks vergeten bent valt dan ineens van je af. En geeft ruimte voor andere gedachten...Niet heel fijn nee.

    Gelukkig wordt dit snel vervangen door alle gave en indrukwekkende dingen die je ziet en meemaakt. En ook dan mag het gevoel weer even landen dat je daar ECHT loopt. Dat het nu echt begonnen is: JOUW GAAFSTE REIS EVER!!

    Geniet van iedere dag, van elk moment!! Sla het op om nooit meer te vergeten.
    HAVE FUN!!!



  • 25 Oktober 2015 - 18:21

    Opa En Oma:

    Fijn Evi dat je nu rust hebt en kunt genieten. We wachten weer naar het volgende bericht.
    We blijven graag op de hoogte maar dat weet je al
    Veel groetjes van opa en oma

  • 25 Oktober 2015 - 21:18

    Bregje:

    Hé Evi,
    Wat moet dat ontzettend gaaf zijn!
    Enjoy!!!!!
    Greetz Bregje

  • 26 Oktober 2015 - 10:12

    Monique Adriaans:

    Hey Mate!!

    Wat komt Australië dan een stukje dichterbij door jou verhaal.
    Het mooie is dat door jou stem te kennen, je het dan ook door jou hoort vertellen.
    In mijn belevenis dan....
    Verheug me al op je volgende belevenissen, en inmiddels leest mijn hele gezin mee!!

    XMonique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Australië

Volg hier mijn reisverhalen over Australië!

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2016

Last story, I'm going home

20 December 2015

Settle down & travelling again

22 November 2015

Good, better, best

04 November 2015

Say goodbye, Say hello

25 Oktober 2015

First story
Evi

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier mijn reisverhalen volgen!

Actief sinds 06 Okt. 2015
Verslag gelezen: 809
Totaal aantal bezoekers 6945

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2015 - 28 Februari 2015

Australië

Landen bezocht: